Cauta..

sâmbătă, 11 iunie 2011

Love bites


Un serial intr-adevar foarte reusit. Cand am inceput sa vad primul episod, prima impresie a mea a fost ca va fi un serial tipic cu un pic de drama si cu un pic de comedie, dar nu dupa mult timp mi-am schimbat parerea. Este intr-adevar un serial de comedie, dar e usor diferit de celelalte productii de acelasi tip prin natura situatiilor de comedie. Un lucru care mi-a placut foarte mult a fost acela ca mereu am fost curios sa vad ce se intampla in momentele urmatoare, eliminand astfel momentele in care ar fi putut interveni plictiseala. Deocamdata au aparut doua episoade pe care le-am savurat din plin, iar urmatorul episod va aparea pe data de 16 iunie (se difuzeaza in Sua).

http://www.imdb.com/title/tt1582454/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu